Over ons.

Groei

We streven naar groei en ontwikkelen samen onze commerciële en klantgerichte talenten;

Eerlijk

We zijn open en transparant. Over facturen, over alles. Naar klanten, naar opdrachtgevers en naar elkaar;

Samen

We werken intens samen. En groeien samen uit tot de beste klantenservice van Nederland;

Plezier

Feestjes, reisjes, kaartjes, schouderklopjes. Successen moet je vieren. Samen!

Resultaat

Elke dag willen we onze opdrachtgevers, hun klanten en onszelf weer een stukje blijer maken door het behalen van een optimaal resultaat;

Eigen

We blijven onszelf. En we zorgen dat merken altijd op hun eigen manier blijven spreken;

Kwaliteit

We willen dat jullie klanten nóg loyaler worden aan jullie merk, we willen meer winst genereren voor merken, en we willen meer besparen. Want dat is bottom line toch waarvoor jullie ons inhuren.

Een goed gesprek staat bij ons centraal.

De oprichters van Uitblinqers hebben jarenlange ervaring met klantcontact en sales. Allebei niet bang om hun handen uit de mouwen te steken. Ze namen zelf telefoontjes aan van klanten en kwamen zo tot de ontdekking dat oprechte gesprekken veel waardevoller zijn dan keurig een riedeltje afwerken. Ze leerden met vallen en opstaan hoe ze oprechte gesprekken moeten voeren. En ze leerden hoe ze de juiste mensen konden aantrekken om die gesprekken ook te voeren. Dit door in het hartje van Amsterdam een cultuur neer te zetten waar enthousiaste studenten dolgraag willen werken en willen doorgroeien.

Dat leidde uiteindelijk tot een toonaangevend en innovatief bedrijf in de branche van klantcontact centers: Uitblinqers.

Hugo Gubbels
Founder & CEO

Tijdens zijn studie Econometrie gestart als bijbaan in een callcenter. Tijdens deze bijbaan snel doorgegroeid van agent tot operationeel directeur waarbij alle facetten van het callcenter zijn doorlopen. Na het afronden van zijn studie de online wereld ingerold, meerdere online bedrijven opgezet en succesvol verkocht. Toch bleef de voorliefde om te werken met mensen bestaan. In 2016 Uitblinqers gestart om het echt anders en goed te doen in de callcenter branche.

Daarmee al meer dan 18 jaar actief binnen de contactcenter wereld. Houdt van werken met jonge mensen. Vindt intrinsieke motivatie extreem belangrijk en krijgt energie van groei en vooruitgang. Focus op effectiviteit, innovatie en vooral kwaliteit

Bas Diepeveen
Co-Founder & CCO

Door zijn achtergrond in de sport van jongs af aan al een winnersmentaliteit ontwikkeld. Iedere dag bezig met (zijn eigen) ontwikkeling van competenties en dat van het team. Werken met mensen is altijd leuker dan alleen! Ervaring vanuit zowel bureau als opdrachtgever kan waarmee de brug geslagen kan worden tussen operatie en commercie. Gedreven om het iedere dag beter te doen dan de dag ervoor en erna;)

Larissa van Sunder
CPO (Partnerships)

Met veel plezier in een klantcontactcenter gewerkt tijdens haar internationale economische studie en gelooft in de kracht van menselijk contact. Als echte netwerker met jarenlange én wereldwijde ervaring heeft ze bewezen dat menselijk contact overal ter wereld het verschil maakt. Larissa heeft een energiek karakter, handelt altijd vanuit oprechte interesse in mens en organisatie en gelooft in ‘het samen beter doen’.

Door jarenlange ervaring in het managen van cross-country en -cultural teams, weet Larissa als geen ander hoe je mensen uit verschillende culturen motiveert en inspireert. Helpt organisaties en gesprekspartners graag succesvoller te zijn, want wat is er nu mooier dan mensen blij maken?

Uitblinqers facts.

Uitblinqers is opgericht in 2016

1200+ merkambassadeurs en we groeien iedere dag…

Trotse member

Trotse member

Trotse member

Compliance protocollen in samenwerking met Bird&Bird opgesteld

Relay42 integratie voor meerdere klanten ingericht

BrainBakery als learning partner voor onze 110 academy en opleiding van supervisie

In 2016 openden we ons eerste kantoor en nu zitten we op 6 locaties. We zitten in Groningen, Enschede, Rotterdam, Utrecht en met 2 locaties in Amsterdam